Welkom bij Opvang Floriant

Hoi! Leuk dat je bij ons komt kijken.

Wij zijn Opvang Floriant. We staan voor kinderopvang met liefde voor alle kinderen en hun ouders en/of verzorgers. Bij Opvang Floriant doen we net dat stapje meer. We streven naar een hoge kwaliteit opvang die zich vooral uit in het warme, welkome gevoel dat we je geven. We hebben oog voor je, willen naast je staan en samen met je groeien. We zijn er voor jou, omdat we geloven dat jij kostbaar bent en de moeite waard om in te investeren. Jij verdient onze beste inzet en die willen we je met alle liefde geven.

MET GEPASSIONEERDE PEDAGOGISCHE MEDEWERKERS BIEDEN WIJ PEUTEROPVANG EN BUITENSCHOOLSE OPVANG (BSO) AAN

Dit vinden we ontzettend leuk om te doen, omdat onze harten uitgaan naar kinderen. Je zult merken dat we vol liefde voor de kinderen zorgen en graag betrokken zijn bij wat de kinderen meemaken. Korte lijntjes, kleinschalige groepen en leuke activiteiten zijn bij ons de normaalste zaak van de wereld. We zijn er voor de ouders en kinderen die bij ons komen. We zijn er voor jou!

Elke dag is anders en elke dag is weer een kans om nieuwe dingen te leren. Bij Opvang Floriant besteden we daar veel tijd en aandacht aan. Kinderen leren spelenderwijs en daar krijgen ze dan ook alle ruimte voor. Door thema’s heen bieden we een leuk en gevarieerd aanbod aan activiteiten aan. Dat gunt u uw kind toch ook?

Ook als de ontwikkeling minder soepel loopt of eventueel achterloopt, zijn we er om te ondersteunen. We creëren een plek waar kinderen op een speelse, veilige en ongedwongen manier kunnen spelen met leeftijdsgenootjes, zich kunnen ontwikkelen en zich goed kunnen voorbereiden op de basisschool.

‘IEDEREEN IS WELKOM EN IEDER KIND VERDIENT ONZE BESTE INZET EN DIE WILLEN WE MET ALLE LIEFDE GEVEN.’

Op Opvang Floriant wordt gewerkt vanuit een christelijke identiteit. Gewoon omdat het bij ons past. De opvang wordt verzorgd via een franchiseformule van LEV-Kinderopvang door onze partner De Kleine Reiziger. Uiteraard is iedereen bij ons van harte welkom om te komen spelen.

Kom je spelen? Klik op de button om je direct aan te melden!